Selecteer een pagina

Klachten

Heeft u na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 070 – 3630909 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar info@smartfishing.nl

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

– Referentienummer
– Uw naam, adres, woonplaats en indien ontvangen het klantnummer

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Tippen Valley bv
Afd : Smartfishing.nl / Klachten
Postbus 65870
NL-2506 ED Den Haag

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie.

“Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ) www.sgc.nl )”

Tevens kunt u klacht/geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) op http://ec.europa.eu/consumers/odr

Bedrijfsgegevens
Tippen Valley bv
Vlintweg 39
NL-7872 RH Valthe

KvK-nummer: 04059949
BTW-identificatienummer: NL808441838B01

(IBAN) rekeningnummer: NL51ABNA0589703188
BIC: ABNANL2A